четверг, 4 ноября 2010 г.

Визначні місця Лондона

1) Будинок Парламенту і годинна вежа Біг Бен. Один з найголовніших і самих популярних символів Лондона. Цю назву Біг Бен одержав через вагу дзвону (big - великий) - 13 тонн. І по імені людини, яка зробила в 1858 році замовлення на його виготовлення - Бенджаміна (Бена) Холу. У прилягаючих до неї будинках з готичними зводами й арками працює законодавча влада Великобританії, Будинок Парламенту складається з Westminster Hall, House of Lords (Палата Лордів), House of Commons (Палата Громад). 



2) Вестмінстерське Абатство. Тут водружають корони на голови всіх британських монархів - це коронаційний собор. Тут вже багато хто з них знайшли своє останнє пристановище. Теперішній будинок церкви був побудований у 1388 році на місці згорілого абатства, побудованого ще в XI столітті. 
3)  Національна Картинна Галерея. Одна з кращих галерей світу. Її збирали монархи однієї з найбагатших держав. Найбільш коштовною є колекція творів західно-європейського мистецтва (Леонардо да Вінчі, Рафаель, Рембрандт, Рубенс, Моне, Сезанн, Ван Гог). Зрозуміло, прекрасно представлена англійська школа живопису. Крім постійної експозиції, тут улаштовуються тематичні виставки, що звичайно стають подією. 
4) Британський Музей. Виникнувши в 1753 році як сховище археологічних знахідок, реліквій і раритетів, зібраних з усього світу британським лікарем-мандрівником Гансом Слоаном, дуже швидко перетворився в найбільшу скарбницю Великобританії. До числа самих знаменитих експонатів відносяться Elgin Marbles - мармурові фрагменти Парфенона. Обов'язково зверніть увагу на Єгипетський і Ассірійські зали. У першому Ви побачите галерею з мумій і Розеттський камінь, завдяки якому удалося розшифрувати ієрогліфи. В другому - кам'яні барельєфи, що дають представлення про мистецтво древніх асирійців. У залі стародавніх рукописів можна розглянути манускрипти самого Шекспіра.


5) Собор Святого Павла (St' Раul's Cathedral). Велич цього міського кафедрального собору вишукано виділяється на тлі, що оточують його сучасних будинків ділового району City (Сіті). Побудований у 1675 році, він служить усипальницею Веллінгтона і Нельсона, став місцем вінчання принца Чарльза і Діани. Тут часто проводяться концерти і грандіозні меси, на які важко потрапити - занадто багато бажаючих оцінити приголомшливу акустику і стародавній орган, на якому грав сам Мендельсон. Під куполом з чудовими фресками розташувалася Whispering Gallery - Галерея шепоту. Слово, тихо вимовлене в одній частині галереї, чутно на відстані тридцяти метрів із протилежної сторони.

4 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. чому так мало визначних місць

    ОтветитьУдалить
  3. ВСІ ЧИТАЮЦЬ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. Я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я є одинокою мамою з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Бенджамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї -у цілій партії, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись із потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить